Iemand enig idee hoe het komt dat m'n iTunes bibliotheek er al 20 minuten over doet om alles bij te werken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Misschien reageert iTunes op dit moment wat minder, omdat je computer overbeladen is met opdrachten. Of er moet iets geüpdatet worden. In dit geval zou ik iTunes (en eventueel de hele computer) opnieuw opstarten.
Als dat nog niet werkt ligt het probleem misschien in iTunes. Wanneer je iTunes telkens opnieuw bezig is met lang bijwerken, zou ik je aanraden iTunes te de-installeren en opnieuw te installeren, want dan is er misschien iets mis met het programma.

Succes ermee!