Is goeievraag een tijdelijke hype?

Een tijdelijke hype, ik merk dat de vaste gebruikers van goeievraag.nl meer punten krijgen en er minder nieuwe leden toetreden.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

tijdelijk.
omdat de moderatoren te pas en te onpas vragen en antwoorden verwijderen, jagen ze serieuze beantwoorders/vragenstellers weg.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja, het is een tijdelijke hype. Het duurt nu al langer voordat vragen beantwoord zijn dan 2 weken geleden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vermoed van wel. GV gaat waarschijnlijk (helaas) dezelfde weg als de Elsevier vragenrubriek.
Prima qua opzet en uitvoering, maar te weinig serieuze respons van gebruikers.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Veel mensen hebben gv nog niet ontdekt - ik denk dat er nog veel nieuwe leden bij zullen komende tijd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk het niet. Mensen zijn van nature nieuwsgierige wezens, en zo lang GV een goede manier blijft om veel potentiele antwoordgevers te bereiken, zullen de vragen en antwoorden blijven komen.