Waar kan ik op internet zo'n ketting vinden met een gebroken hartje, die je dus aan elkaar kan doen?

Je heb zo'n ketting die als je ze samenvoegt 1 hartje wordt, waar kan ik deze ketting vinden (op internet) en/of kopen (in de winkel). en hoe duur is dat

Toegevoegd na 27 minuten:
Ik moet hem wel hebben voor vriendin he, dus niet voor een best friend ofzo

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Het beste antwoord

kan je in elke juwelierszaak kopen maar je kan het ook kopen in winkels zoals ' claires ' & daar kost dat zeker niet meer dan 8 euro denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Bij het Intertoys sieradenwinkeltje hebben ze die zeker, vanaf 5 euro, maar ook bij de meeste juweliers of mode-juweliers. Je kan het zo goedkoop of duur maken als je zelf wil, de onderstaande kost 13 euro maar als je een gouden wil met diamantjes wordt het natuurlijk wat duurder!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de mijne bij de juweliersafdeling van de V&D gekocht. Kost 20 euro, en dan heb je 2 helftjes die in elkaar passen van echt zilver. Hangertje zou je erbij moeten kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gevonden en te krijgen op internet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het ook online bestellen. Hier een afbeelding als voorbeeld: http://www.lunamex.com/Webwinkel-Product-3373248/Vriendschapsketting-+-hanger-staal-Hart.html

Hier nog een paar voorbeelden: http://www.shopwiki.nl/zilveren-'best-friends'-hanger-met-2-kettingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.amanto.nl/catalogsearch/result/?q=breekhartje