Zijn er alternatieve betalingsmogelijkheden voor de android market naast creditcard?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Momenteel nog niet, maar ze zijn druk bezig met paypal integreren.

Als alternatief kun je ook 3V kaarten kopen bij primera of op https://www.3vcash.nl. Dat is een soort prepaid creditcard, die je dus bij de market kan invoeren, en zo uiteindelijk met content geld betaald.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit werkt goed. Het is net zoiets als de iTunes giftcard. De 3V card is van Visa, dus volkomen veilig. Nadeel is wel dat je voor dat bedrag ook echt de Apps moet kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja klopt, maar binnenkort kun je er ook legale muziek mee kopen bij google's nog te lanceren muziekdienst. Maar je kunt het ook besteden bij een andere webwinkel welke creditcard ondersteund.
je hebt ook de Medius creditcard, die kan je zelf opladen via je bankrekening en je zit niet aan een krediet verbonden, er zijn alleen wel kosten aan verbonden maar dat heb je met een normale creditcard ook