Vind je dat gv een plek is om recentelijk vermiste personen te plaatsen.

En dat deze 'na enige tijd' weer verwijderd zullen worden. Mijn mening is denk ik wel duidelijk. (ben benieuwd of ze deze ook weer verwijderen omdat het 'de kennis niet vergroot'.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1K

Antwoorden (14)

nee ik verwijs je door naar www.trosvermist.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit betekent dat je ook géén vermiste personen op bv de achterkant van een pak melk moet zetten..?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zie het verband met een pak melk niet...maar goed,,GV is bedoeld voor het vermeerderen van kennis..anders gaan straks mensen ook hun bedrijf promoten en reclame maken daar is ie simpelweg niet voor bedoeld..anders kan ik ook een plaatje van mn schildpad erop zetten die vermist is.(al 3 weken) ..slaat natuurlijk nergens op...
Nee, vind GV geen goeie site hiervoor! Dergelijke berichten komen op andere wijze tot ons, bijv. politieberichten of via Amber Alert.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit betekent dat je ook géén vermiste personen op bv de achterkant van een pak melk moet zetten..?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ga je nou bij iedereen hetzelfde neerzetten..?
Ik vind het niet bijdragen aan kennis.

Toegevoegd op 27-05-2009 16:09:26
Ik vind het al helemaal niet netjes als onder mijn reacties alleen maar op elkaar wordt gereageerd. De vraag was of GV een plek was om recentelijk vermiste personen te plaatsen. Daar kan je het wel of niet mee eens zijn. Een Mod zal verder moeten bepalen of dit soort discussies gewenst zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit betekent dat je ook géén vermiste personen op bv de achterkant van een pak melk moet zetten..?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kijk doorgaans niet naar een pak melk om mijn kennis te vergroten..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de VS hebben ze op deze manier anders al tientallen kinderen mee opgespoord...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We zijn niet in de VS...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"lekker kortzichtig"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier in Nederland zetten we geen foto's op melkpakken...anders moet je maar gewoon gaan posters plakken ofzo, volgens mij heeft dat meer zin...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ Nuke..hou es op over je pak melk..je kraamt onzin uit...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@naatje: "karnemelk"?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nuke is nog niet helemaal toegetreden tot het huidige communicatie tijdperk. Hij denkt dat mensen op de achterkant van melkpakken zetten in de tijd nog zin heeft.
Ten eerste zit er bij een pak melk geen en vertraging in van een week zoals bij de meeste communicatie middelen tegenwoordig (denk aan sms tv internet radio enzo, allemaal onzin)
Ten tweede bereik je er veel meer mensen mee (denk maar eens aan al die duizenden mensen die melk drinken en geen mobieltje hebben!) Hij denkt dat deze hillbilly methode die ze heel misschien in een uitgestorven plaatsje in Texas nog gebruiken effectief is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nuke dat is een belediging, dat mag gerapporteerd worden..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@deboender:gaan we persoonlijk worden, en proberen mensen te beledigen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee en het woord 'Karnemelk' naar Naatje gooien is zeker niet beledigend...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe kun je dat in godsnaam beledigend opvatten. Grow some skin zou ik zeggen.
Je snapt toch wel dat een foto op een pak melk totaal out-dated is. En dat je het bij iedereen spamed die een andere mening heeft helpt ook niet echt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.ncmec.org/missingkids/servlet/PageServlet?LanguageCountry=en_US&PageId=260
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry maar daar staat niks over melkpakken/vermiste personen.
Dit is een reclame bureau. En bij vermissingen is tijd van belang. Wanneer heb jij voor het laatst iemand op een melkpak zien staan in nl?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Reclame bureau ?????
Mischien iets beter lezen. Er zijn genoeg kinderen/volwassenen die al jaren vermist worden, die men middels posters, newsletters etc. nog steeds probeert te traceren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen melkpakken??!
Nee, het vergroot inderdaad de kennis niet. Je kunt beter Tros Vermist of Spoorloos (KRO) aanschrijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit betekent dat je ook géén vermiste personen op bv de achterkant van een pak melk moet zetten..?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1-0 voor jou! ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om een ontvoering van een 8 jarig meisje te melden, waarbij iedere seconde telt dat ze terug gevonden wordt?
Al zou je daarmee 'slechts' één persoon opsporen, het is wat mij betreft zeker de moeite van het proberen waard...

Goed idee..!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit betekent dat je ook vermiste personen op bv de achterkant van een pak melk moet zetten..?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@deboender hahahahahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nuke is nog niet helemaal toegetreden tot het huidige communicatie tijdperk. Hij denkt dat mensen op de achterkant van melkpakken zetten in de tijd nog zin heeft.
Ten eerste zit er bij een pak melk geen en vertraging in van een week zoals bij de meeste communicatie middelen tegenwoordig (denk aan sms tv internet radio enzo, allemaal onzin)
Ten tweede bereik je er veel meer mensen mee (denk maar eens aan al die duizenden mensen die melk drinken en geen mobieltje hebben!) Hij denkt dat deze hillbilly methode die ze heel misschien in een uitgestorven plaatsje in Texas nog gebruiken effectief is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Kijk, als er toevallig een bekende van je is die vermist is.. Dan begrijp ik dat je uit wanhoop alles probeert.. En wellicht ook op deze site vraagt of iemand iets gezien heeft.

Maar dat is bij jou niet het geval neem ik aan..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je geeft het ook niet op he :)

Nee, ik vind dat GV geen plek is om vermiste personen te plaatsen.
Maar ik vind hier wel vaker vragen voorbij komen waarvan ik me afvraag in hoeverre dat de algemene kennis dan wel zou moeten vergroten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het niet kennisverrijkend....er is (bijna) niemand die het antwoord erop heeft...en die van Antwoordman mag gewoon staan omdat het 'recent' is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn ingeving om 'm te plaatsen was niet om de 'kennis' te doen, maar met het idee 'hoe meer mensen het zien, hoe beter'. Een impuls.
Maar ik geef toe, het is twijfelachtig of die binnen de richtlijnen past van deze site.
Ik vind het erg tolerant van de mods dat ie er nog staat.
Om verdere onrust te vermijden, zal ik 'm vrijwillig verwijderen.
Zo. Terug naar de orde van dag.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat ben je toch ook een moraalridder he ;-)
AWM
14 jaar geleden
Is dat nou een compliment, of.... ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 dank voor je antwoord en voor het plaatsen van de vraag. Van mij mocht hij nog wel langer staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ antwoordman:''ja''
Nee. Als het er 1 zou zijn zou ik mss nog de moeite nemen om even te kijken of ik die persoon gezien heb, maar als er bergen vragen daarover voorbij komen, dan heb ik daar geen zin meer in. Als ik dat zou willen zien keek ik wel op de site van tros vermist.
Ik ga ervan uit dat anderen dat ook zo doen, dus dan zijn zulke oproepen behoorlijk nutteloos en alleen maar irritant.
Ik roep bij deze trouwens op tot een forum o.i.d. op deze site, waar we vragen over veranderingen op de site, dingen waar we het niet eens mee zijn, en andere randzaken kwijtkunnen, zodat de hoofdpagina van GV gewoon gebruikt kan worden voor echte vragen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind van wel. Ik begroet het juist dat men bij GV bereid is verder te kijken en dat men ook durft maatschappelijk verantwoordelijk te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee. Zeker niet als het gaat om een vader die zijn kind mee naar Amerika neemt. Ik kan me genoeg scenario's voorstellen waarbij ik achter een dergelijke actie zou staan, dus ik ga hier niet blind af op een opsporingsverzoek. Ik maak liever mijn eigen afweging.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even om alles recht te zetten. We zijn het inderdaad mee eens dat de vraag niet het kennis gehalte verhoogd. Maar je hebt ook zo iets als respect voor de situatie en medeleven. We hebben met de moderators onderling gediscussieerd of we de vraag zouden laten staan of niet. De uitkomst: Het is een vraag die niet het kennis gehalte verhoogt, er is waarschijnlijk niemand die het antwoord weet. Maar er komen veel positieve reacties op. Het maakt de mensen bewust van de situatie, wie weet heeft iemand extra informatie. Kortom we laten het even staan zodat het onder de aandacht wordt gebracht. Daarna verwijderen we de vraag zodat toch iedereen even kennis er van heeft genomen.
Kortom het was even een betuiging van respect en medeleven dat we de vraag hebben laten staan. Het is natuurlijk afgrijselijk wat er is gebeurd met Katja. Moet je eens voorstellen dat jij in de positie zit dat een persoon die dierbaar voor je is wordt vermist. Iets wat ik niemand toe wens. Je hebt gelijk deboender wij willen ook niet dat deze website wordt omgetoverd tot een vermiste personen website. Maar je manier van reageren is naar mijn idee om eerlijk te zijn wel een beetje overdreven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Katja is niet de eerst niet de enigste en zeker niet de laatste vermiste persoon in nederland. Niemand weet wat er gebeurd is en iedereen doet nu al of er nog nooit zo iets ergs gebeurd is.
Ik vind het gewoon vervelend dat er niet één lijn wordt getrokken, en vind dit net zo disrespectvol naar de mensen die niet op deze site vermeld staan.
Er werd gevraagd of U dit Meisje had gezien .
Dus het was wel een vraag.
En voor mij mag en kan het