De pakketbezorging van TNT, staakt die ook van morgenavond tot en met vrijdagavond?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

waarschijnlijk niet die vallen onder een andere CAO.De laatste keer met de staking van de post hebben de pakketdiensten gewoon gereden want wij hebben toen een pakket gekregen met TNT post.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De bezorging van pakketten en expreszendingen ondervindt geen invloed van
de stakingsactie. De bezorging van pakketten die door de brievenbus passen, ondervindt mogelijk wel hinder van de staking.
13 jaar geleden
De pakketbezorging blijft gewoon draaien. Enkele brievenbus bezorgingen zullen wel bezorgt worden want alleen de mensen die lid zijn van de bonden staken.
De studenten en andere postbezorgers die geen lid zijn van de bonden staken niet en bezorgen gewoon de post.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pakketten, exprespost, rouwbrieven en medische post : wordt allemaal gewoon bezorgd.
Daarnaast staakt niet elke postbode, en ook de postbezorgers niet [daar zit een verschil in], en de andere bedrijven op de postmarkt bezorgen ook 'gewoon' door.
Dus een pakket moet je kunnen verzenden/ontvangen, en wees niet verbaasd als je ook andere post krijgt.