Kan iemand mij vertellen waarom ik van die enorme knallen hoor in #Ommoord #Rotterdam elke avond?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Antwoorden (3)

nou niet alleen in ommoord hoor, nu dat ik aan het type ben gebeurt het weer hier,lijkt wel steeds een auto bom,je valt gewoon van je stoel.maar is gewoon vuurwerk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is illegaal vuurwerk, begint hier ook.
rotterdam en belgie is maar een stukje, daar kan je mortieren kopen, die geven een geweldige dreun.
zoiets zal het vast wel zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gedoe met illegaal vuurwerk begint inderdaad weer. Bovendien wordt het geluid versterkt omdat het weerkaatst van de gevels van de flats in Ommoord.