Wat is dat voor een molecuul op de A7?

Tussen de twee wegen zie je een molecuul staan. Het leek mij in eerste instantie op ammoniak (NH4) maar ik weet niet of de kleuren van de bolletjes overeenkomen. (ik weet de kleur namelijk niet van het stikstof atoom)

Maar wat is het voor een molecuul, en waarom juist dát molecuul?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Aardgasmolecule

Toegevoegd na 10 minuten:
Koningin Beatrix onthulde in juni op de A7 bij Slochteren het kunstwerk Aardgasmolecule. Het werk staat op de plek waar vijftig jaar geleden het eerste aardgas werd aangeboord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, het is geen poepmolecuul, het is een aardgasmolecuul.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
methaan zit niet zo heel ver van een poepmolecuul vandaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Methaan, ook wel scheet :+)
CH4, methanol oftewel aardgas!

Toegevoegd na 5 minuten:
pardon, geen methanol maar methaan