het is niet zo erg betaalbaar je moet er wel veel geld voor over hebben, en de risico's dat er aan verbonden zijn bij een haartransplantatie, je moet nadat de haartransplantatie hebt gekregen 2 a 3 maanden niet rusten niet drinken en stress hebben je mag daarna ook niet direct werken anders gaat je hoofd letterlijk misvormen er komen allemaal bulten enzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat het niet goodkoop is klopt helemaal. Een gemiddelde haartransplantatie kost tussen de €4000 en de €6000. Maar risico's zijn er helemaal niet. Zeker niet hetgeen hierboven is geantwoord!! Dat kan dus echt niet gebeuren. Wij raden 1 tot 2 weken rust aan, maar dat betekent niet dat je op bed moet liggen. Het gaat er dan voroal om dat je niet gaat sporten, zwaar werk etc. Wij hebben al duizenden behandelingen met succes uitgevoerd.