Ja dat kan zeker. Ik heb het van dichtbij meegemaakt waarbij een vader in één nacht bijna helemaal grijs was geworden door een trauma.

Wetenschappelijk kunnen ze het nog niet helemaal verklaren. Het schijnt iets te maken te hebben met het stresshormoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vrouwen iig niet. Zie bron
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Begon kort na mijn 20e grijs te worden. Toen heb ik het zo verklaard. Ik denk daarom dat het invloed kan hebben. Maar nu 40 jaar later is mijn haar nog niet compleet grijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja zeker door een extreme traumatische ervaring kan dat in een dag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn moeder is in een paar dagen volledig grijs geworden toen haar moeder (mijn oma dus) op sterven lag. Ik was 10 jaar en heb dat zeer bewust meegemaakt.