Wanneer komt die schaatstent in Rotterdam Centrum weer?

Ik met mijn vriendin gaan schaatsen, maar weet niet wanneer de tent wordt opgezet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Vorig jaar werd de baan in het begin van de maand december geopend. Het is echter nog niet duidelijk, of er dit jaar weer een schaatstent wordt opgebouwd. De site www.stadhuispleinonice.nl is in elk geval nog niet in de lucht.
13 jaar geleden
misschien bedoel je deze dan

Schaatsen op het Stadhuisplein in Rotterdam

Het gezelligste plein van Rotterdam is ook dit najaar omgebouwd tot een fantastisch winterplein! Vanaf begin december is het weer tijd om de schaatsen uit het vet te halen. De ijsbaan ligt dan klaar voor iedereen die zijn kunsten wil laten zien! De populaire cafés Get Back, Après Skihut en Saint-Tropez zwaaien en zwieren dit jaar weer vrolijk mee. Bij de Après Skihut kan iedereen genieten van verschillende winter arrangementen en dankzij de gezellige verwarmde terrassen rondom de schaatsbaan hoeft niemand iets te missen van dit winterfestijn