Nog steeds mijn stem bijna kwijt. Hoe gaat dit zsm over? Ik praat amper meer en drink

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1K

Antwoorden (6)

eigenlijk is het goed dat je amper praat..
blijf wel goed drinken..
je stem heeft rust nodig..niet overdreven hard hoesten want dan duurt t nog langer...
en laurier drop nemen dat s goed voor je keel...
en gorgelen met zout water...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zo min mogelijk praten.
niet schreeuwen.
ZO MIN MOGELIJK ZINGEN!
weinig melkproducten eten/drinken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan soms een tijd duren. Als het te lang duurt, laat dan de huisarts er even naar kijken - waarschijnlijk is dat niet nodig, maar toch.
Als de verkoudheid of wat de oorzaak ook was al over is, kan de heesheid nog een tijdje blijven hangen, tot grote frustratie.
Beterschap!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle goedbedoelde adviezen ten spijt, maar de eerst aangewezene blijft uw huisarts.

Die kan mede aan de hand van de voorgeschiedenis
vaststellen of het van kou vatten, een virus, een ontsteking of iets erger is.

Ik bespaar u de ervaring met dat laatste.
Vernemen we nog van u wat het was?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat je met dit probleem zit is vrij begrijpelijk. Natuurlijk is je stem kwijt zijn een zeer ernstige kwestie. Daarom ga ik je nu met alle liefde helpen om hem weer terug te krijgen. Van mijn moeder moet ik altijd een dropje met tea tree oil nemen, of een hoest snoepje. Wat ik je ook ten ernst moet aanbevelen is stoppen met drinken, al heb ik nog niet echt door wat het met je stem te maken heeft. Natuurlijk is het zo dat als je veel hebt gedronken als je uit bent dat je dan misschien dus veel gaat schreeuwen, dat is maar net hoe alcohol jou beïnvloed. Wel is het slim om gewoon warme dranken als thee te drinken, bij voorkeur honing thee. Ook kan je je volgooien met hoestdrank maar dat raad ik af omdat je uiterst onsmakelijke braakneigingen kan krijgen ervan. Uiteindelijk is er nog één oplossing, en dat is natuurlijk er gewoon lekker voor gaan zitten en ervoor te gaan bidden. God antwoord en geneest immers.

Ik wens je met heel mijn hart heel erg succes met het terugvinden van je stem en ik weet bijna zeker dat dat ook zal lukken!

M.v.g.

Octiloscoop784 :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo snel mogelijk naar de huisarts, die je dan door moet sturen naar de K.N.O arts, het kan iets onschuldigs zijn,maar neem het zekere voor het onzekere, ik heb zelf 3 maand met een slechte stem gelopen, veel veel te lang
en het was bij mij niet iets onschuldigs, ik ben nu weer kern gezond omdat ik er toch nog op tijd bij was, maar het had voorkomen kunnen worden, dus wees wijs en doe het.
Voor een ontsteking in of aan je lichaam in dit geval je keel is er de natuurlijke antibiotica propolis van de bijen afkomstig, voor de keel op dit spul zuigen in de mond houden bijv. s`nachts. lees er over kijk op internet het is werkelijk de moeite waard. veel succes. ik ben heel benieuwd!!!!!