OKe dit klinkt heel vaag. maar ik zat op een bankje, en er viel bloed uit de lucht zomaar op mijn handen.

Zou dit een roofvogel kunnen zijn die een muis doodde? Heb nog nooit zoiets vaags meegemaakt. Heb ook nergens wondjes dus dat kan het niet zijn. Of is dit een teken haha?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zat niet onder een boom die toevallig wat sap lekte?

Antwoorden (2)

Ok dit is wel raar. Heb wel eens gehoord dat padden en kikkers en vissen uit de lucht vallen (die door een waterhoos de lucht in vliegen) maar bloed nog nooit. Ik verwacht dat het een roofvogel is maar het kan ook sap zijn uit bessen die vogels opeten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
duif met een bloedneus!!!!!!