Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft iemand deze pagina al ontdekt en wat vind jij er van?

http://www.goeievraag.nl/top/vragen

Zat je hier op te wachten? Of wacht je ook nog steeds op een wensenlijst:

http://www.goeievraag.nl/vraag/ondersteunt-vurige-verzoek-gv-ilse.6274

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
507

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Ha, die BvB;

Ik had deze nog niet gezien. Ook niet naar gezocht trouwens; voegt voor mij nix toe.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken de pagina...

Maar vind de vragen die gewoon gesteld worden als ik online ben interessanter...

Ik denk dat ik niet direct behoefte heb aan een wensenlijst...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja jij hebt de pagina blijkbaar al ontdekt.
Ik vind het prima dat jij die pagina hebt ontdekt.

En dan nu even voorkomen dat mijn antwoord naar de reacties gaat: Wat ik van die lijst vind...
Ik vraag me voornamelijk af waar die op gebaseerd is. Gaat die uit van het aantal keren dat men op "Goeie Vraag" geklikt heeft of hebben moderatoren een lijst samen gesteld van wat zij goede vragen vinden.

Ik moet trouwens zeggen dat ik er nog wel een vraag op tegenkwam die ik zo even met interesse ga bekijken. Kan best leuk zijn!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De bladzijde topvragen was ik al tegen gekomen en daar ik al die vragen al gelezen en/ of beantwoord hebt die ik interessant vond of waar ik nodig wat wilde plempen is het bij een één malige keer gebleven.

Wat betreft de wishlist, daar zit ik niet echt op te wachten. Ik zal met de onvolkomenheden van goeievraag om moeten gaan, zoals Goeievraag met mijn onvolkomenheden zal moeten omgaan. (mits ik een IP ban krijg)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die bovenste site kende ik al ja! Die onderste nog niet. Wat is dat precies?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja wel eens gezien maarf ook weer zo voorbij gegaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb deze site uit de Kidsweek daar ben ik lid van en ik had opeens een goede vraag toen stelde ik die en toen maakte ik een account
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding