ik heb een rekening gekregen maar weet niet waarvan telefoonrekening achterstallige betaling

ik woon al 5 jaar in suriname en nu ineens krijg ik via mijn corpedentie adres een rekening hoe kan dit ik heb geen kpn of hi sim kaart

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

dan heeft waarschijnlijk iemand anders het op jouw naam staan..
je kan hun een bewijs toesturen met de datum dat je in suriname bent gaan wonen.. en dat dit niet van jou is..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lekker dan!!! het lijkt erop dat iemand onder jou naam een telefoon heeft. ga eens beleen voor een overzicht misschien kun je bewijzen dat je niet degene bent die gebeld heeft.
of je had nog een achterstallige rekening en ze hebben je opgespoord?maar dat lijkt me sterk.