Mag je surfen op de Maas?

Zou je op de Maas (Bij Rotterdam) kunnen (Wind)surfen zonder in aanraking te komen met bijvoorbeeld waterpolitie? Er zijn daar namelijk wel een hele hoop vrachtschepen etc. maar dit hoeft denk ik niet te betekenen dat je daar niet zou mogen surfen of wel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Het beste antwoord

Je mag met een surfplank of kano gewoon het water op, dus ook op de Maas.
Of je er veel lol aan beleefd is een 2e want die vrachtschepen nemen natuurlijk wel de wind uit je zeil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee absoluut niet !!
Dit is veel te gevaarlijk ivm schepen en vreselijk sterke stromingen.
Als je dat doet word je ala minute aangehouden aangezien waarschijnlijk direct de havenpolitie geïnformeerd word over een surfer op de maas ;-)