Wat zou je kunnen doen (geven) voor anderen, met geld wat je wint?

b.v. voor je familie of mensen die om welke reden dan ook iets willen. Het gaat niet om het geld te geven aan iemand, maar te besteden aan iemand, dus b.v. door een vakantie te geven.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Een huis kopen voor familie of vrienden, die dat op dat moment nodig hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooie gedachte Platje. Plus.
Je zou een jongen of meisje die heel graag door wil leren maar dat financieel niet op kan brengen, een heel eind kunnen helpen door de studie, boeken, of excursies te betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ervoor zorgen dat die iemand van zijn schulden af is
dat hij goede verzekeringen heeft
een nieuwe auto
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het ook geven aan een goed doel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een Sinterklaaspakket geven aan een gezin of alleenstaande ouder met een laag inkomen. Daar kun je wat lekkers in stoppen en wat presentjes voor de kinderen.