Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er hier mensen die van onweer genieten (zo als vanacht)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
3.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onweer? Vannacht? Waar?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hier...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Absoluut....ik heb de vraag andersom gesteld eerder..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (21)

Ja, ik genoot er echt van! Ik vind onweer echt te gek!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Derk;

Ja hoor, en dat heb ik ook geantwoord op de vraag wie er wel of niet bang was van onweer.

Toegevoegd op 26-05-2009 14:02:29
Haha, ik ben lekker nog de enige hier met een duimpje omlaag!
Ik heb vast iemand overgeslagen afgelopen december....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik heb heerlijk voor het raam gaan zitten.
Blijft toch wel een van de mooiste natuurverschijnselen.

:-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vroeger zeker, toen had ik een groot raam in mijn slaapkamer en ging ik de hele nacht met mijn zus naar het onweer kijken.

Tegenwoordig niet meer, ik heb sowieso een heel klein boven raampje dus ik kan niets zien en het lekt bij ons de laatste tijd dus echt genieten is dat niet.

ps. ik blijf onweer wel heel mooi vinden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lekker het onweer ondergaan, wind, regen, bliksem, donder... heerlijk fris... ozon geur... leven in de brouwerij...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik vannacht nog even uit het raam gekeken op zoek naar mooie bliksmescichten en inslagen. Daarnaast geniet erg van de veilige omgeving van mijn huis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het was heerlijk vannacht, mooie bliksem gezien en het donderen van het onweer. Ik heb foto's proberen te maken, helaas waren deze niet gelukt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
*vannacht* en tja, het was onwijs leuk. Moest uiteindelijk wel de kat ook naar boven halen want die was door het dolle heen. Stroom is eruit geslagen en daarbij van 1 tot 5 wakker geweest, daarna bed uitgegaan. Al met al, genieten van onweer ja, maar dan liever als ik de volgende dag vrij ben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar helaas heb ik de grote klappen van 04.00 uur gemist... Ik lig echt in coma 's nachts.
Als ik in Groningen bij familie op visite ben en het onweert, gaan we altijd met de auto in het weiland staan! Zo onwijs mooi!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik hou wel van onweer, maar dan liever vroeg in de avond dan 'snachts. Vannacht was het zo'n herrie dat ik niet kon slapen met als gevolg dat ik nu super moe ben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind onweer heel fascinerend en ik kijk en luister er graag naar. Helemaal 's nachts en in de bergen (boven 1500 m), dat is heel indrukwekkend. Dan merk je pas hoe klein je bent en hoeveel macht de natuur heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vond het fantastisch. Mijn slaapkamer is op zolder met een dakraam waardoor ik over een groot gedeelte van de stad uitkijk. Ik zat eerste rang zeg maar :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou en of, of ik genoten heb. Was vreselijk mooi. Alleen jammer dat ik wakker moest worden terwijl ik heerlijk droomde over weerlicht en mijn jeugdliefde....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms, als het onweer gepaard gaat met hevige regenbuien na een warme dag, geurt alles anders.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geniet zeker van onweer. Het is een fascinerend natuurverschijnsel. Ik kijk graag naar de verschillende kleuren van de bliksem. De overweldigende stortregens en de enorm donkere wolken doen ook wel wat. Onweer roept ook herinneringen van vroeger op hoe ik als kind 's avonds uit bed kwam en bij mijn ouders mocht zijn tot het voorbij was. Een knus gevoel en romantiek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er niets van meegekregen vannacht, heerlijk geslapen, moest in het nieuws meekrijgen dat het gespookt heeft, meestal kan ik er wel van genieten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik sliep helaas al, maar vaak ga ik naar buiten om er beter van te kunnen genieten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja ik vind onweer heerlijk... de geluiden, het flitsen, de stortbuien... ik kijk altijd... en de geur... mmmmmmmmmm...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er echt heerlijk van genoten! Een prachtig schouwspel!Al die flitsen door de lucht, het was net vuurwerk. En ik lag heerlijk knus in mijn bedje..... Dus het antwoord is JA!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou niet echt. Mijn wekker gaat om 04.00 uur.Helaas ben ik vele malen wakker geworden door het onweer . Eigenlijk beter gezegd : ik heb bijna niet geslapen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vond het heerlijk ik was er bijna door heen geslapen maar toch net niet en toen heb ik uit het raam staan te kijken naar tientallen flitsen na een kwartier won mijn slaap het en ging ik naar bed maar ik had al bijna 200 flitsen gezien (ik kon bijna een boek lezen bij het licht)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding