Als er nou eens geen JSF word aangeschaft, kunnen die banen bij Defensie dan behouden blijven ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Nee, de verwachting is dat door de bestelling van de JSF er tegenorders komen waar het Nederlandse bedrijfsleven sterk van kan profiteren.

En je kunt deze twee zaken niet uitruilen, het zijn twee op zichzelf staande besluiten. Doe je dat wel dan kun je ook de subsidie op kindercreches afschaffen om de banen bij defensie te behouden. Ook die twee zaken hebben niets met elkaar te maken. En ja, ik snap dat de JSF voor de luchtmacht wordt aangeschaft, maar de banen verdwijnen vooral bij de landmacht.
paulus811
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als die vliegtuigen niet worden aangeschaft dan hebben we straks geen oorlogsvliegtuigen meer die ons kunnen verdedigen. hebben we de piloten en al het grondpersoneel ook niet meer nodig komen die weer allemaal op straat te staan
ronron1212
13 jaar geleden
Kunnen we wel meer banen bespaart blijven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is maar zeer de vraag of al die drastische bezuinigingen nodig en wenselijk zijn; het lijkt meer op een afrekening met voorgaande (linkse) kabinetten; dus ook als we geen JSF's zouden kopen zouden die ontslagen toch moeten vallen.