iemand goeie tips om zsm v. keelpijn en verkoudheid af te komen? Morgen belangrijke dag,dan MOET ik fit zijn ! thx

Weet jij het antwoord?

/2500

ja je kan bij een drogist vragen om buglies het ruikt een beetje naar tijgerbalsem maar het zit in een flesje en je moet er mee gorgelen dan moet je het weer uitspugen en de volgende ochtend weer even als het goed is is de keelpijn dan over !! voor verkoudheid zou ik zeggen probeer lekkere warme kleren aan te doen en vroeg naar bed te gaan. ik hoop dat het helpt!!

3x perdag 2 paracetamol en gorgelen met rode niet zoete wijn.(

nisyleen halen en gebruiken, stomen, paracetemol, onder de douche op tijd je bed in warme deken, slapen op tijd eruit, frisse douche nemen om weer lekker warm te worden, nog een paracetemolletje kan geen kwaad en op naar je belangrijke dag, wat er daarna gebeurd zie je dan wel weer.

keelpijn- gorgelen met water en zout... een beter middel is er niet.. en vanavond, vaporub op de borst en op de longen, lekker stomen met eucalyptus ..kamille thee voor t slapen,en morgen ben je weer fit...

Oscillococcinum! Tovermiddel

Bronnen:
http://www.oscillococcinum.nl/frontend/cor...

Voor het (op tijd) naar bed gaan een kop thee drinken met daarin uitgeknepen een halve citroen. Heet opdrinken. Aansluitend 2 paracetamolletjes.

Een lekker glas warme melk met een flinke lepel Honing.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100