Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

iemand goeie tips om zsm v. keelpijn en verkoudheid af te komen? Morgen belangrijke dag,dan MOET ik fit zijn ! thx

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
931

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

ja je kan bij een drogist vragen om buglies het ruikt een beetje naar tijgerbalsem maar het zit in een flesje en je moet er mee gorgelen dan moet je het weer uitspugen en de volgende ochtend weer even

als het goed is is de keelpijn dan over !!

voor verkoudheid zou ik zeggen probeer lekkere warme kleren aan te doen en vroeg naar bed te gaan.

ik hoop dat het helpt!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3x perdag 2 paracetamol en gorgelen met rode niet zoete wijn.(
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nisyleen halen en gebruiken, stomen, paracetemol, onder de douche op tijd je bed in warme deken, slapen op tijd eruit, frisse douche nemen om weer lekker warm te worden, nog een paracetemolletje kan geen kwaad en op naar je belangrijke dag, wat er daarna gebeurd zie je dan wel weer.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
keelpijn- gorgelen met water en zout... een beter middel is er niet..
en vanavond, vaporub op de borst en op de longen, lekker stomen met eucalyptus ..kamille thee voor t slapen,en morgen ben je weer fit...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, volgens mijn huisarts moet het water zo zout zijn dat het absoluut smerig is. En natuurlijk niet doorslikken!
Oscillococcinum! Tovermiddel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vannacht een doorgesneden ui naast je bed zodat je in ieder geval lucht hebt tijdens het slapen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor het (op tijd) naar bed gaan een kop thee drinken met daarin uitgeknepen een halve citroen. Heet opdrinken. Aansluitend 2 paracetamolletjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een lekker glas warme melk met een flinke lepel Honing.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding