Waarom geven zoveel mensen een antwoord dat sprekend lijkt op een al gegeven antwoord op de vraag?

Ik zie nu helaas pas onderaan"bij "andere vragen" de vraag van een maand geleden : "Waarom geven veel mensen op deze site hetzelfde antwoord op een vraag?"
Sorry , had ik dat geweten , dan had ik deze vraag niet gesteld!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Omdat die mensen geen zin hebben om al de andere antwoorden te lezen, die soms heel lang zijn en in grote getalen er staan en omdat ze bang zijn dat het antwoord al is gegeven wat zij willen geven, maar dat niet willen weten en dit doen ze door andere antwoorden niet te lezen, maar door zelf hun antwoord te geven, dat andere misschien al gegeven hebben, in de hoop dat hun antwoord nog niet gegeven was en om de beste formulering te hebben uiteindelijk... Snap jij het nog??

volgens mij durft niemand te antwoorden want er is niets on te kopieren en plakken... Toegevoegd op 25-05-2009 21:28:40 'nog' niets.... on=om

Omdat de moderatoren te veel doorlaten... Daarom... Toegevoegd op 25-05-2009 21:57:01 Zie antwoord hieronder...

Omdat mogelijk tegelijkertijd antwoord wordt gegeven, respectievelijk de tijd tussen het opzoeken/bedenken van een antwoord en de gestelde vraag niet meer gekeken wordt naar de tussentijds gegeven antwoorden. Ik heb overigens niet het idee dat er veel dezelfde antwoorden worden gegeven.

Meerdere dezelfde antwoordt kunnen een betere bevestiging geven van het goede antwoordt ;)

Ik heb al meermalen op deze site gezien, dat ongeveer dezelfde antwoorden binnen een tijdsbestek van 2 minuten of minder tijdsverschil waren geplaatst. En in die gevallen wist men waarschijnlijk van elkaar niet, dat men ongeveer hetzelfde antwoord zat te geven.

Meerdere dezelfde antwoorden kunnen een bevestiging zijn van het goede antwoord.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100