Waarom geven zoveel mensen een antwoord dat sprekend lijkt op een al gegeven antwoord op de vraag?

Ik zie nu helaas pas onderaan"bij "andere vragen" de vraag van een maand geleden : "Waarom geven veel mensen op deze site hetzelfde antwoord op een vraag?"
Sorry , had ik dat geweten , dan had ik deze vraag niet gesteld!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En wij maar denken dat dat ironisch bedoelt was...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dus...

Het beste antwoord

Omdat die mensen geen zin hebben om al de andere antwoorden te lezen, die soms heel lang zijn en in grote getalen er staan en omdat ze bang zijn dat het antwoord al is gegeven wat zij willen geven, maar dat niet willen weten en dit doen ze door andere antwoorden niet te lezen, maar door zelf hun antwoord te geven, dat andere misschien al gegeven hebben, in de hoop dat hun antwoord nog niet gegeven was en om de beste formulering te hebben uiteindelijk...
Snap jij het nog??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

volgens mij durft niemand te antwoorden want er is niets on te kopieren en plakken...

Toegevoegd op 25-05-2009 21:28:40
'nog' niets....
on=om
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat de moderatoren te veel doorlaten...
Daarom...

Toegevoegd op 25-05-2009 21:57:01
Zie antwoord hieronder...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben hier vrij nieuw en kijk hoofzakelijk rond om te leren van bepaalde vragen en antwoorden die mij interesseren. Ik zit je vandaag een beetje te volgen en moet je toch iets vragen:
Wat heb jij voor probleem, dat je iedereen die het niet met je eens is de mantel uitveegt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik sta bovenaan... daarom... (en ik vind het leuk)
Omdat mogelijk tegelijkertijd antwoord wordt gegeven, respectievelijk de tijd tussen het opzoeken/bedenken van een antwoord en de gestelde vraag niet meer gekeken wordt naar de tussentijds gegeven antwoorden.
Ik heb overigens niet het idee dat er veel dezelfde antwoorden worden gegeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meerdere dezelfde antwoordt kunnen een betere bevestiging geven van het goede antwoordt ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb al meermalen op deze site gezien, dat ongeveer dezelfde antwoorden binnen een tijdsbestek van 2 minuten of minder tijdsverschil waren geplaatst. En in die gevallen wist men waarschijnlijk van elkaar niet, dat men ongeveer hetzelfde antwoord zat te geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meerdere dezelfde antwoorden kunnen een bevestiging zijn van het goede antwoord.