Welke dingen doe jij nu niet meer ( kan je niet meer doen ) nu jij zo frequent op GV ``aanwezig``bent ?

Ben jij je daar bewust van ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Kijk minder T.V. en gek genoeg ik mis eigenlijk niets, maar wat je niet weet , mis je natuurlijk ook niet. Kijk je later in de gids wat er op T.V. was, dan denk je wel eens, jammer nou, dat had ik willen zien.
Maar hier op G.V. is er ook avontuur en informatie en ook spanning hoe het afloopt.
Altijd leuk om te lezen zijn de reacties, hoewel, nee niet altijd even leuk.
Maar de reacties om de reacties, dat is smullen!!!
Verders doe ik al mijn werk wat ik normaal ook doe.
Alleen er voor, er tussen en erna is er G.V.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Mooi antwoord
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoi Ed, ondanks het belerende vingertje is deze avatar een stuk beter dan de vorige, veel vriendelijker. ;-)

Andere antwoorden (17)

"waar ga ik nu eens naartoe surfen?" denken.

Ik zit ongeveer een uurtje per dag op GV en eigenlijk gaat het ten koste van andere sites.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Minder pokeren en minder TV kijken. Denk ik...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Minder tuinieren en surfen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn bedrijf draaid nog gewoon en mijn sociale leven leid er nog steeds niet onder...

Uhmmm.....

Tja...

Ik poker misschien wat minder...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op dit moment mijn economie herkansing leren. Maar dat komt voornamelijk omdat het te saai voor woorden is haha, normaal is er niet echt iets wat ik minder doe.. misschien andere sites bekijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Minder tv-kijken, minder spelletjes spelen op het internet.

Toegevoegd op 25-05-2009 20:07:08
Ik mis het niet heel erg ofzo, zolang ik maar iets te doen heb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik lees minder (boeken) maar dat gaat altijd met vlagen.
En ik surf minder op andere sites.
Ik ben me er bewust van en ik loop vanzelf weer tegen een boek aan dat me pakt en dan lees ik weer 3 a 4 boeken per week :-) en waarschijnlijk zie je me dan hier weer even niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat lees je zoal?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel en alles. Als ik iemand mij een boek aanraadt leen of koop ik het. Ik kan geen boekhandel met lege handen verlaten.
Als ik een boek mooi vind lees ik meer van die schrijver.
Coelo, Fredericson, Niccy French, Scott, Tolkien, Potter, laszlo, Adamah, van Velzen, Tolle, Eggers, Bernlef, Mulisch, Mc Taggart, etc etc.
Minder bewust zijn van de beperkingen en pijn in mijn lichaam.

Aleen maar gunstig dus. Heerlijke bezigheidstherapie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yep +1. Mooi gezegd
ik doe minder 'bubbles' en 'pyramide solitaire'.. verder is er niets veranderd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan nu geen dag doorbrengen zonder aan vragen te denken voor deze site. Ik blijf maar bedenken en bedenken en dan denk ik: ja, dat kan ik ook zelf opzoeken XD maar ik vind deze site echt te gek, ik ben al verslaafd ( na 1 dag : P )
Dingen die ik nou ook niet meer kan doen: korte antwoorden geven! ik blijf maar kletsen...

Toegevoegd op 25-05-2009 20:45:02
Maar ja: ik ben me er nu dus wel bewust van :S
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leven... Daar kom ik niet meer aan toe, zo druk heb ik het de hele dag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Travian spelen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
iets minder second life. mijn pc uren zijn sávonds als de kleine in bed ligt en tijdens zijn middag dutje.
dus verder mis ik niets.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenlijk is er niets dat ik minder doe nu ik op GV zit.
Ik sport nog net zoveel (nee, ik sport meer. Mijn deadline komt eraan), lees net zoveel, heb de TV even vaak aan. Sta nog steeds net zo vaak en net zo lang in de keuken...

Momenteel is het alleen op het werk wat minder druk dan normaal, dus heb ik tijdens het werk meer tijd... Oftewel: Ik verveel me minder nu ik GV heb :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe dit i.p.v. een spelletje als ik zit wachten, maar het wordt steeds minder. Er zijn steeds minder leuke vragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen. Ik laat er niets voor staan en doe er niets minder om. Ik vind het leuk om te kijken welke nieuwe vragen en reacties er zijn, maar er zijn zeker ook dagen dat ik niet kijk of reageer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben nu minder aan het gamen dan normaal. Verder doe ik eigenlijk alles wat ik normaal ook doe.