Wanneer je in het engels een tijdsbestek aangeeft, gebruik ik dan het woord to of till? Bv. Seminar takes place from 10.00 to/till 11.00 hrs

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"to" wordt het meest gebruikt.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Da's een Amerikanisme... (- niet van mij)
bamibal
13 jaar geleden
Volgens mij zijn er veel meer Amerikanen dan Engelsen, dus zo fou tis mijn antwoord niet.
FRom 10.00 until 11.00. Het woord until (=tot) wordt meestal afgekort tot ""til (ik kan de apostrophe niet vinden)

Toegevoegd na 8 minuten:
10.00 til 11.00 o"clock.

Toegevoegd na 27 minuten:
inderdaad wordt until, als het wordt afgekort, gespeld met tweemaal de ""l"", dus till. Weer wat geleerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, maar als de afkorting till wordt gebruikt wordt dat met dubbel 'l' geschreven.