De site die je geeft is geen verkoopsite. Als je zoekt naar een bepaalde koelkast, dan staat eronder een lijst met de verschillende prijzen en verkooppunten waar deze verkrijgbaar is. Dus kan je niet vanaf die site iets kopen.

Stel je wil iets kopen uit de internetshop, dan is het wel veilig, als je helemaal naar beneden scrollt. Dan staan er een aantal logo's onderin. Onder andere Thuiswinkel waarborg en een shops keurmerk.
Deze worden alleen gegeven aan betrouwbare websites, dus ik zou met geen zorgen maken :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even een toevoeging op het vorige antwoord.
Op elk Logo, zoals Thuiswinkel waarborg, moet aangemerkt zijn als Link, dus als je erop klikt, moet je uitkomen op de mainpage van Thuis Winkel waarborg.

De site is gekoppeld aan de aangemelde pagina`s van thuiswinkel waarborg.
Dus als er geen link in zit, dan is die site niet erkend door thuiswinkel waarborg.
Sommige sites zijn erg creatief, door gewoon het logo te kopieren, om betrouwbaar te lijken...