Zucht... net per ongeluk een negatief duimpje gegeven, hoewel ik een positief duimpje wilde geven (zie uitleg)...

Zie het plaatje: als je net ietsje naast het +1 duimpje komt te staan (de rode stip is hierbij even je pijltje), komt er dus een -1 duimpje. Pas als je helemaal op het +1 duimpje staat doet hij dat ook daadwerkelijk.
Note: ik ben niet motorisch gestoord en ben niet slechtziend; ik heb normaal een optische muis, maar moet het vandaag even met een 'ouderwetse' muis doen (met een draad en bolletje) en die werkt dus stukken minder soepel. Daardoor is dit verschrikkelijke misverstand ontstaan ;)

En de vraag is dus: hoe komt dit? En de grote vraag: zijn er daardoor vaak negatieve duimpjes die nergens op slaan (een negatief duimpje op een antwoord die een mening is "Blauw!" is toch best raar...)?

PS: ik heb wel eventjes netjes gezegd dat ik het andersom bedoelde :)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Netjes van je dat je het hebt uitgelegd.
Geef ik wel een +je voor je.

Toegevoegd op 21-05-2009 19:02:52
Als je even verteld om welke vraag het ging.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Potverdriedubbeltjes... Kan je dan niet gewoon een reactie plaatsen?

Hoe komt dit? Omdat jij op het duimpje-down knopje hebt gedrukt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de antwoorden van XiniX gaat dat ook al steevast fout...

Beter opletten de volgende keer, geeft niets...

We maken allemaal wel eens een foutje hoor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oeps...
Zo' n een verschrikkelijk misverstand is dit niet?. Er zijn wel wat andere misverstanden die tot zelfs tot een oorlog geleid hebben. In dit geval duim ik zelfs een extra punt en een plus op goede vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is inderdaad niet zooooo´n verschrikkelijk misverstand, maar ik heb het al eens eerder ´meegemaakt´ (om de dramatiek erin te houden); en ik kreeg toen meteen een heel overdreven berichtje dat ik beter moet kijken waar ik druk, en dat ik GV verpest met dat soort dingen...enzovoorts.
Ik ben slechtziend en ik heb nooit op een verkeerd duimpje gedrukt.
Nouw ja,één keer maar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ook vaak dat ik perongeluk op 'goede vraag' klik ipv op 'antwoord geven' .
(dat had ik nu dus ook weer, terwijl ik daar nu juist alert op probeer te zijn...)