Hoe veranderlijk zijn mensen ( hoe veranderlijk ben jij ) ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.6K

Het beste antwoord

Ik verander met het moment. Wat ik op het ene moment fijn en prettig vind, kan mij op het andere moment mateloos irriteren.

Desondanks probeer ik steeds mezelf te zijn, waardoor ik niet verander.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Sommige mensen laten een indruk op je achter waardoor je anders gaat denken over zaken die je voor jezelf afgesloten hebt. Deze nieuwe ideen kunnen je in die wijze veranderen. Ik zal dat zelf nooit meemaken...maar nu je die vraag stelt begin ik te twijfelen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het sterke punt van de mens is dat de mens zich vrij snel en o nodig voortdurend kan aanpassen aan de omstandigheden...

En hoe veranderlijk ik zelf ben: Globaal gezien onveranderlijk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ooit zette een droom mijn leven op zijn kop, na vanacht zou het weer kunnen!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verandering is wat bij mij niet verandert, de rest wel... maar dan ook alles...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben niet veranderlijk.

Tja misschien een beetje.

Eigenlijk ben ik wel veranderlijk.

Je moet je altijd aanpassen aan de omstandigheden waarin je leeft. De wereld verandert, dus ik moet ook veranderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'Er is niets veranderlijker dan de mens.'

Alles verandert om ons heen, de wereld, het klimaat, mensen... We hebben allemaal onze basis, qua karakter zal er hoogst waarschijnlijk niets meer veranderen.

Als ik voor mezelf spreek verander ik nog steeds, oftewel ik groei. Stel me deze vraag over een jaar nog eens, en ik weet zeker dat ik dan niet meer dezelfde ben als vandaag ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben zwanger hormonen gieren door mijn lijf, ik ben nu zo veranderlijk als het weer..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn vader zei altijd tegen mij: Er is niets zo veranderlijk als Dounja.
Ik denk dat dat nog steeds zo is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Dora;

Hoewel ik behoorlijk kan hechten aan bepaalde zekerheden ben ik in wezen ook een veranderlijk mens. Ik denk dat iemand die nooit verandert in zijn leven weinig heeft ervaren en daarvan geleerd.