al mijn geld kwijt?

Ik heb een reis via de vries reizen geboekt en tot mijn onsteltenis is er een faillesement aangevraagd en ik heb 27-09-2010 mijn geld
overgemaakt van 510 euro voor de reis van dusseldorf naar bangkok met een tussenstop in Teheran.
Dit is een reis wat niet in een pakket valt dus gewoon zonder hotel.
Ik hoop dat SGR nog iets kan betekenen want van mijn annuleringsverzekering ben ik niet zo zeker.
Ik vind het ronduit schandalig dat de vries mij op 20 sep. gewoon nog die reis heeft aangeboden,terwijl ze meer moeten hebben geweten.
Ik ben een jongen die hier hard voor heeft moet sparen om mijn vriendin te willen zien en ben er echt ziek van.
Ik hoop op dat er mensen zijn die wat nuttige adviezen hebben.

Ron Vreeker

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Citaat:
"Mensen die een pakketreis hebben geboekt bij deze aanbieder vallen onder de garantieregeling van de SGR. Zij zullen individueel over hun boeking worden geinformeerd en daarbij zal voorop staan dat mensen zo veel mogelijk van hun geld terug krijgen.
13 jaar geleden
Geboekte reizen bij De Vries reizen worden door het SGR gedekt. Voor informatie lijkt het mij verstandig om even op hun site te kijken. Hier staat nl. veel nuttige informatie.

Toegevoegd na 9 minuten:
Nog even voor je gezocht op SGR: Misschien helaas voor je vakantie maar je geld krijg je via SGR. terug.

http://www.sgr.nl/index.asp
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je geluk hebt is de vries aangesloten bij het garantiefonds anders ben je de poen kwijt. En 510 euro is een hoop geld, maar wat dacht je als je een keuken hebt aanbetaald of hebt vooruit betaald en de leverancier gaat failliet. Das pas balen. Succes ermee.