Waar in Miami Beach (Florida) vindt de kettingzaag-scene uit de film Scarface plaats?

Ik zou graag met Google Streetview de (exacte) locatie willen zien waar die scene uit de film Scarface plaatsvond waar ze buiten in de auto wachten en waar iemand binnen met een kettingzaag vermoord wordt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IEKKKK!!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat toevallig, heb de film eergister gezien. Wel een ranzige scene!

Het beste antwoord

Volgens de bron is dat 728 Ocean Drive, Miami, Florida, USA
The chainsaw scene was filmed at the Sun Ray apartments, however over the years the building has been bought by 50's style dinner Johnny Rocket's.

Toegevoegd na 4 minuten:
De beruchte trap kan ik op Google Streetview niet ontwaren, wel drie blauwe ballen. Op onderstaande filmpje zie je de blauwe ballen én de trap.
http://www.youtube.com/watch?v=L3g5cTqIniA&feature=player_embedded#!

Toegevoegd na 9 minuten:
Ah, de trap is op Streetview wel te zien maar hij heeft helaas een moderne leuning gekregen.

Toegevoegd na 13 minuten:
Nu we toch bezig zijn, voor de volledigheid het Google Streetview plaatje: http://bit.ly/aP8SEn
Leuk dat die locatie er nog is!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Super bedankt! En voor die trap moet even gezocht worden:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Ocean+Drive,+miami+beach+728&sll=25.7786,-80.130694&sspn=0.002715,0.004823&ie=UTF8&hq=&hnear=728+Ocean+Dr,+Miami+Beach,+Miami-Dade,+Florida+33139,+Verenigde+Staten&ll=25.777388,-80.131287&spn=0.001357,0.002411&t=h&z=19&layer=c&cbll=25.777309,-80.131305&panoid=1HBA9apj2PgwbRGQZF6Mpw&cbp=12,249.03,,1,11.59
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, we hebben 'm!