Mijn vader wilt een nieuwe TV kopen, zo rond de 32 inch (82 cm). Welk merk TV kan hij het beste kopen en welk merk echt niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

ik zou gaan voor een LG
Hebben hele goede beeldkwaliteit en 5 jaar volledige garantie aan huis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben heel goed tevreden met mijn Samsung.
jc54
13 jaar geleden
Ben heel tevreden met mijn Sony Bravia en mijn Humax HD decoder/recorder 5050c
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem een Philips. Uitstekend beeld en de duurdere modellen hebben unieke functies als ambilight en NetTV (soort internet op je TV). Ook is de ondersteuning uitstekend, zowel met software updates via de websites als de klantenservice. Ze hebben mij een aantal keren uitstekend geholpen.

De beeldkwaliteit is vergelijkbaar met de toppers van andere merken. Deze week zijn er bij de Media Markt leuke kortingen op tv's.
paulus811