wie heeft iets voor me dat je streken dingen kan maken (bijvoorbeeld eeneen soort kussen als je der op zit dat het een puf geluidje geeft)

streken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Plak een metalen fluitje bij iemands auto aan het laatste stukje van de uitlaat :-)
Door de warmte die de uitlaat krijgt zal het fluitje er niet lang blijven zitten (tenzij je het vast gaat lassen)..

Of vervang (als je vaker bij iemand thuis bent) de suiker voor zout, en de zoutpot met suiker..

Rotstreken! :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kijk eens op de website van de fopshop, en vervolgens in je portemonnee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou bijna denken dat het weer schoolvakantie is gezien de vragen de laatste dagen...
zijn als windzak te koop bij o.a. Blokker