wat voor houding moet je doen als je ongesteld,om het te laten rusten?

Toegevoegd na 1 minuut:
na ongesteld moet bent staan''

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik snap de vraag niet? zou je hem misschien duidelijker kunnen uitleggen?
Kimath
13 jaar geleden
ik heb de vraag nu een paar keer gelezen, maar ik snap niet wat je bedoeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kun je hem nog een voorleggen in andere woorden want ik snap hem ook niet

Antwoorden (5)

Een beetje krom staan, kan wel eens helpen. Het is voor iedereen verschillend, wat ze prettig vind. Als je echt veel last hebt, is zitten of liggen het meest fijn. Iets warms tegen je buik, tv kijken en lekker mokken:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je ongesteld bent, is het niet per se nodig om je lichaam extra rust te gunnen. Alleen als je er veel last/pijn van ondervindt, kan b.v. een warme kruik wel helpen. Ook 2 paracetamolletjes kunnen wonderen doen in zo'n geval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klinkt niet slecht voor een man:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Paracetamolletjes doen geen wonderen kan ik je vertellen. Tegen menstruatiepijn is zwaarder geschut nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal mee eens, Lavender!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet elke dame ondervindt even veel last van haar menstruatie.
Welke houding? Die jij het prettigst vindt. Als je pijn hebt en heel moe bent, kun je het beste even een paar pijnstillers nemen en even gaan liggen. Heb je niet de gelegenheid om te gaan liggen, neem dan sowieso een paar pijnstillers om de ergste pijn weg te halen. Aleve Feminax werkt heel goed tegen menstruatiepijn. Kun je kopen bij de drogist.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in bed op je zij gaan liggen. Een soort halve foetushouding. Wat eigenlijk gewoon de pijn meer verzacht is als je zorgt dat je over heel je lichaam warm bent. In bed met een kruik en een kop thee. dan slaap je de buikpijn gewoon weg :) xx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jaa je moet een beetje krom staan
of je kan eerst douchen en dan gaan liggen
helpt bij mij altijd