Je baarmoeder, maakt zich na de eisprong klaar voor een zwangerschap. Als de eicel niet bevrucht is, gaat hij afsterven. Dan gaat de baarmoeder zich weer schoonmaken, dan komt er bloed, slijm en ander weefsel naar buiten.
Het is nodig, om kinderen te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een duidelijke site voor je opgezocht, waar je antwoord krijgt op jouw vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook nog een link voor je gevonden,speciaal voor school gaande meisjes, misschien heb je er iets aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je wordt ongesteld omdat er eens in de zoveel tijd een eisprong plaat vind,hierdoor word het BMS(baarmoederslijmvlies)dikker zodat het ei zich in kan nestelen en zich tot een embryo kan ontwikkelen als het ei bevrucht word.
word het ei niet bevrucht dan word het BMS afgestotten en gaat het ei te gronde/word afgebroken en in het bloed opgenomen.