Zo traint u uw hersenen. Een woordzoeker is een taaloefening waarmee u uw hersenen kunt trainen. Onderzoek wijst uit dat zo'n oefening bijdraagt aan de mentale vitaliteit. Zo blijft u mentaal in conditie. Steeds meer mensen onderkennen het nut van geestelijke fitheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Woordzoekers zijn er om je te vermaken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Woordzoekers zijn de leukste puzzels voor jong en oud om de tijd op een leuke manier te verdrijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij verveling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt je er prettig mee vermaken als je daar gevoelig voor bent, en het kan helpen woordpatronen te leren herkennen - en hoe beter je daar in wordt, hoe sneller het woordzoeken gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Woordzoekers zijn leuk als je niets te doen hebt, ook train je je hersenen in puzzelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
woordzoekers zijn - geloof het of niet - goed voor je mentale vitaliteit (zoals al in eerdere reactie beschreven) maar ook voor leesvaardigheid. omdat je de letters zoekt, leer je sowieso het woord, dus je woordenschat groeit, maar lees je diezelfde woorden makkelijker in teksten.

Sesquipedalofobie kost je nu misschien even voor je het uit kan spreken, maar als je elke letter apart doorleest, dan lukt dat daarna veel sneller

(ps. Sesquipedalofobie is angst voor lange woorden en het uitspreken ervan)