Als je er synoniemen voor gaat zoeken kom je wel op verschillende betekenissen uit. Paranormaal is bijvoorbeeld magisch, terwijl bovennatuurlijk spiritueel is. Paranormaal is bovenzintuiglijk, je kunt paranormaal begaafd zijn. Een bovennatuurlijke verschijning is bijvoorbeeld een UFO, of buitenaards leven. Van die twee soorten verschijningen zeg je over het algemeen niet dat die paranormaal zijn.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank u
ik heb bovennatuurlijke in Frans vertaald ,het was:surréalisme
en surréalisme en paranormal zijn 2 verschillende zaken

Andere antwoorden (6)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Zonder toelichting is dit antwoord niks waard...
het is het zelfde
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zit geen verschil in....
paranormaal is het synoniem van bovennatuurlijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Paranormaal en het bovennatuurlijke zijn identiek aan elkaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Paranormal is een Engels woord en bovennatuurlijk is een Nederlands woord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is geen verschil want beiden bestaan niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen serieuze antwoorden graag .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jeetje Samuel, heb jij de wijsheid in pacht?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Teun: ja mijn antwoord is serieus.
Scarlet101: nee ik heb niet DE wijsheid in pacht, maar ik sta met mijn beide benen op de grond.