hoe blokkeer ik onbekende nummer op een samung star

Toegevoegd na 7 minuten:
ik word gestalkt wat kan ik hier dan aan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik werd ook steeds gebeld, ik werd er echt gillend gek van. Meerdere keren per dag en als ik dan opnam was het alsof er nooit iemand gebeld had.

Weet je zeker dat je door een echt persoon gebeld word (hóór je diegene ophangen?) of dat het ook een computer van een callcenter kan zijn. Dit laatste was namelijk bij mij het geval, uiteindelijk heb ik toch iemand aan de lijn gekregen (van onvergetelijke zondag ofzoiets), toen heb ik gevraagd hóe zij mensen bellen en de beller vertelde het volgende.

"we bellen mensen automatisch en als diegene niet opneemt (na 2/3 keer overlaten gaan) hangen wij op, het kan dus best zo zijn dat wij jou al die keren hebben gebeld"

en ja hoor.. sinds 4 dagen wordt ik niet meer gebeld.

Je kunt altijd je provider bellen en die kunnen dan onderzoeken wie de beller is en vervolgens zelfs het nummer voor je blokkeren. (gewoon bellen naar je provider, mailtjes sturen e.d. is altijd wat onduidelijk.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

onbekende nummers kun je niet blokkeren zelf
je kunt hooguit je provider vragen dit te doen maar dan moet jij precies bijhouden op welke dag en tijdstip hij/zij belt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat kan helaas niet.
net zoals dat je het niet kan terugbellen,
de telefoon weet niet wie hij moet blokeren omdat er geen nummer is verzonden

Toegevoegd na 8 minuten:
als je gestalkt word zo een coach fluitje pakken en dan in de microfoon blazen.
dan houd ie wel op