Is er software voor windows mobiel waarme je gratis of goedkoper kan smsen?

Ik heb sinds kort een vriendin, nu smsen en bellen we veel, ik had binnen 1 dag 10 euro opgemaakt. Nu vindt mijn moeder het teveel kosten voor mij, en wil ze dat ike en ander alternatief zoek.

Is er misschien een programma om het goedkoper te maken of via internet te laten werken.

Tevens zijn andere suggesties voor oplossingen ook welkom.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet wel een oplossing om de kosten te verminderen..
Maar ik denk niet dat je op die oplossing zit te wachten.. ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies. Ga bijvoorbeeld brieven schrijven. Ongelofelijk hoeveel tekst je kunt versturen voor 44 cent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ga zeker niet stoppen met sms
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en brieven moeten op de post, en dat duurt te lang :$

Antwoorden (3)

Je kan overstappen aar PingChat. Dit is een gratis dienst via internet (op je mobiel).
Veel smartphones hebben een gratis app om mee te 'pingen'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb helaas windows mobile
Als het via internet kan, zou je Live Messenger kunnen proberen.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
we zitten allebei nog op school, en willen elkaar gewoon kunnen spreken onder de lessen.
Hoi, volgens mij ben je inderdaad aangewezen op msn/live messenger oid.
pingchat of whatsapp werkt ook.

Meer hierover lees je op m'n website