Kan je het scherm van een IPhone ook "locken" ? Zodat het scherm niet steeds mee draait in bijv. Bed

IPhone 3G Graag duidelijke uitleg

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Nee. Dat kan niet! Misschien een tip voor appel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan. Maar alleen als ie gejailbreaked is. Als dat zo is doe je het volgende:
1. Installeer in cydia: SBsettings
2. Zoek in cydia op: rotator of rotation. Dan zie je een app dat is een plugin voor SBsettings waarmee je kunt locken.
3. Swipe over je klok bovenin om SBsettings tevoorschijn te toveren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met de nieuwe firmware hoef je niet te jailbreaken! Gewoon 2x snel op de Home knop drukken, en dan in dat menu onderin naar links. Daar staat een knop om je screen te locken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan wel! Dubbel klikken op het rondje onderin en dan naar links sliden. Dan zie je een tekentje met een pijl in een die rondje maakt. Klik er op en tadaa!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan, alleen maar staand. Dit doe je door 2maal snel op de home button te drukken, swipe naar links tot scherm zie foto, en dan het icoontje linksonder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik krijg alleen knoppen van de iPod, ik swipe als een malle maar t wil niet :(
Dat kan ook gewoon zonder jailbreak! 2x homeknop dan naar links en op het slotje drukken