Twitter is als een slecht voorgezeten vergadering: iedereen kakelt maar wat door elkaar heen, in de verwachting dat alle anderen het hebben gehoord.

Toegevoegd na 2 minuten:
En aan het eind van de vergadering weet je nog niks meer. Oh ja, ook zo leuk: iedereen komt en gaat maar wanneer hij zin heeft...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat een tweet maar een levensduur heeft van 5 minuten. En dat iedereen alles maar door re-tweet terwijl het feit allang bekend is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat een heleboel privacy op straat komt te liggen
en dat je kosten voor je telefoon gebruik stijgen

Toegevoegd na 6 minuten:
wie twittert komt aandacht tekort
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/twee-voordelen-twee-nadelen-twitter.60217

Behalve de hier al genoemde nadelen, vind ik Twitter vaak vooral erg asociaal.
Mensen die tijdens vergaderingen, tijdens een feestje, tijdens een gesprek, iets met hun telefoon gaan doen vind ik onfatsoenlijk.