kun je een kat ,leren omzich te gedragen als een kat? want die van mij spoort niet. een geweldige mafkees maar ook me maatje

Toegevoegd na 20 minuten:
meneer lijkt wel een waakhond. zonder kwade zin

Toegevoegd na 31 minuten:
en soms denk ik wel dat meneer slimmer is als mij en gewoon een spelletje speelt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zou je het gedrag van je kat willen veranderen?
Wees blij dat hij karakter heeft!
Kimath
13 jaar geleden
Het is juist leuk als je een gekke kat hebt, kun je altijd mee lachen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie kent er een kat die wel spoort? ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies Hippo... als een kat WEL spoort is het geen kat... de mijne lijkt op een kruising tussen een hond, aap, geit, eigengereide tiener, knorrepot... en ik zou het niet anders willen! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt allemaal haha
wil hem ook nooit meer kwijt hoor.
bedankt allemaal

Het beste antwoord

mijn katten sporen ook niet hoor, dus ik denk wel dat het zo is met katten...ze hebben nu eenmaal hun eigen manier van doen.ze zijn een beetje vreemd maar wel heel schattig...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zal er wel met moeten leren leven.
bedankt allemaal.

Andere antwoorden (4)

Het komt er eigenlijk op neer, dat jouw kat zich gedraagt als een huiskat. Want gedragen niet bijna alle huiskatten zich zo?

Vraag is dus ook, wat ziet u als echt kattengedrag?
13 jaar geleden
Mijn kat apporteert haar-elastiekjes, ik ga m dat zeker niet afleren omdat het 'hond' gedrag is.
Katten trekken hun eigen plan. Laat ze maar een beetje hun gang gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uw kat gedraagt zich als een kat. Ik zie er niks vreemds in. Misschien bent u een beetje vreemd en weet u niet wat een kat is?
Probeert u vooral uw kat niet te leren gedragen als een kat. Wat een vreemd beest zou het dan worden... :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ha ha tja daar zit ook wat in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@piraatje
:-)
Dieren zijn eerlijk,ze doen wat ze zijn en wat ze prettig vinden.Maar boven al,jij woont bij de kat in en niet de kat bij jou.Dus jij bent gast bij hem.Gedraag je als .......,.