Wat betekend xD nou precies?

ik snap der geen zak van, het is toch gewoon het zelfde als :D.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
17K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn postcode!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
whahahahahah

Het beste antwoord

xD staat voor een emoticon.

xD opzich snap je alleen als je ook de emoticon hebt gezien.

Zie de afbeelding.

Als je het plaatje een kwart slag draait dan lijkt het precies op xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

het betekend met je ogen dicht lachen..
jou teken die je geeft is met je ogen open lachen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
What is XD?

While this might not be a strange term for most of you that always chats with me via [tag]instant messengers[/tag], I do get asked “huh? what is ‘XD’?“. Most of the time I manage to explain it in words.

But sometimes certain people (especially those that takes life way too seriously) fails to understand what does it mean.

‘XD’ is an emote (yes, similar to :) or :( we always use). Literally, here’s now ‘XD‘ would look like:

XD

Understand now? It represents an excited emote :)

Toegevoegd na 2 minuten:
als je geen engels verstaat kun je het hier vertalen ;
http://translate.google.be/?client=firefox-a&rls=org.mozilla:nl:official&hl=nl&tab=wT#en|nl|
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en waarom een min, omdat je geen engels verstaat ??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon een lachende smiley
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry heb perongeluk als reactie geschreven.
waarom minnen?
die afbeelding laat goed zien wat xD is
thumb up
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je hierdoor minnetjes hebt gehad:
http://www.goeievraag.nl/help/richtlijnen Check je spelling en let op je woordkeuze Formuleer je vragen en antwoorden kort en krachtig. Controleer je spelling tijdens het schrijven en tijdens de 'preview'. Let ook op je woordkeuze: gebruik zo min mogelijk afkortingen en schrijf in Standaardnederlands (dus geen Vlaams, SMS-taal of een dialect). Op deze manier blijft GoeieVraag.nl duidelijk voor iedereen en ontstaan er geen misverstanden over de betekenis van vragen en antwoorden.
gewoon een lachende smiley
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
xD gebruik ik meer als ik stuk ga zeg maar.

en :D gebruikt ik als ik een soort van blij ben.

Bijvoorbeeld:

Dat was echt grappig xD

Ik heb een 10 gehaald voor wiskunde :D