Hoe haal je het snelst heel veel geld op voor een goed doel...?

binnen een week zoveel mogelijk geld...

Toegevoegd na 11 minuten:
We halen het geld op voor een project op school... We mogen helaas pindakaas niet langs de deuren omdat we daar (volgens onze leraar) te jong voor zijn... (we zijn allemaal ongeveer 15). We hebben trouwens ook geen vergunning...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1K

Het beste antwoord

een geld verzamel doos zetten bij bv snackbars ... cafes...
of bij de supermarkten en erop schrijven om welk doel dat het gaat..
klusjes doen bij mensen...
auto's uit stofzuigen..
ramen zemen bij oudere mensen...
boodschapjes doen voor bejaarden..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

langs de deuren gaan
maar denk wel dat je een vergunning moet hebben daarvoor
die kun je bij de gemeente aanvragen

Toegevoegd na 12 minuten:
je kunt op een rommelmarkt je oude spullen verkopen
je kunt zelf leuke dingen maken en die verkopen
of heitje voor een karweitje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de deuren langs met een goed verhaal wat je kan onderbouwen en documentatie materiaal, lezingen geven is ook een mogelijkheid, bonnetjes van lege flessen verzamelen bij winkels, vrienden en kennissen langs enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Organiseer een groots evenement met muziek en alcohol. Daarmee kun je zeker geld bij elkaar halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ieder leerling vragen of ze de lege statiegeldflessen mee naar school mogen nemen voor het goede doel.Tevens ga je ook naar de buurman en ooms en tantes vrienden en kennissen,en vraagt daar het zelfde.

Toegevoegd na 4 minuten:
Legen statiegeldflessen worden al gauw mee gegeven
hoeven ze een keer niet te leuren met die flessen en ze missen niets uit de beurs.