Waar kan ik zien welke de verwijderde vraag was?

Wederom zie ik in mijn puntenlijstje: Geantwoord op [verwijderde vraag]
Ik kan me echter niet meer herinneren welke vraag dat was. Hoe kom ik dat te weten?

Voor iedereen die nu weer gaat denken dat ik mijn puntenlijstje in de gaten hou voor de punten: Nee, ik kijk of iemand mijn vraag of antwoord positief heeft beoordeeld, zodat ik eventueel commentaar (reactie) kan lezen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor Dounja, precies hetzelfde probleem heb ik ook af en toe!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kom er meestal wel uit. Of vergeet het dat het belangrijk was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarschijnlijk die van mij...over je grootste miskoop?? net verwijderd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik had al een antwoord ingetiept en weg was de vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Naatje: oh ja. en ik had nog wel zo'n mooi antwoord. Die staat nog niet bij de eerder gestelde vraag. Soms vind ik het wel eens moeilijk dat een vraag niet nog eens gesteld mag worden, of dat ik niet meer kan reageren op gesloten vragen.
@Djools: Ja dat ken ik ook. Echt een ramp: 10 minuten zitten typen en opzoeken en dan druk je op verzenden en blijk je net die 10 minuten voor jan met de korte lul te hebben zitten werken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Dounja: idd. Bij mij was het een groen jasje dat te duur was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mijn een auto die al een heel jaar meer in de garage staat dan bij mij op de stoep. Ik had trouwens je jasje verhaal nog kunnen lezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hah we gaan gewoon verder over onze miskopen in deze vraag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gaat de goede kant op hier! :)

Het beste antwoord

Die lijst is helaas niet openbaar. Welke vragen zijn verwijderd is op dit moment alleen beschikbaar voor de ontwerpers van de website. Het is altijd vervelend als een door jouw beantwoorde vraag verwijderd is. De persoon die de vraag heeft gesteld krijgt een mail met de reden hiervoor. De rest kan dit helaas niet inzien.
Ps de vraag was waarschijnlijk wat is je grootste miskoop was. Deze vraag is verwijderd omdat hij al een keer gesteld is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor het duidelijke antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. Het is helemaal duidelijk en ik weet ook weer welke vraag het was. Ik kan rustig naar bed nu... ;-) (+1)