Als je heel vroeg begint en er zit héél veel vis in de visvijver, dan moet dat kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een groot net in de zee, lukt dat makkelijk. Maar als je met hengels bedoelt: als er genoeg vissen zijn om te vangen, je hebt meerdere hengels en je vist de hele dag door, dan zou het wel kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Makkelijk, bijvoorbeeld stekeltjes in een sloot, of zeevis met een professionele vissersboot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan zeker : als je in een kannaal gaat vissen op kleine voorntjes .
Op een meter diep en een beetje brood . dan gaat het wel lukken .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had samen met mijn broer meer dan 100 vissen gevangen in Scheveningen! Het was een hengel met ongeveer 5 haakjes eraan. Met elk worp hielden we ongeveer 3, 4 vissen uit zee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Makkelijk, ook in gewoon zoetwater. Met de vaste hengel kun je er makkelijk 60 uithalen. Af en toe een beetje voeren, vlak boven de bodem vissen en een dotje maden eraan.