Wat kan je gaan doen met een meisje, op een donderdag, dat geen geld kost?

Ik (16) en een vriendin (15) van me willen iets doen donderdag, maar we weten allebei niets, en we willen ook allebei geen geld eraan besteden. We hebben al overwogen om naar een park te gaan maar het is te koud daarvoor. Iemand ideeën? (die wel een beetje passen in onze leeftijdsgroep, bv een theater gaan we niet bezoeken.)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.2K

Het beste antwoord

Misschien kun je naar gezamenlijke vrienden gaan en daar wat gezelligs gaan doen. Film kijken ofzo. Je kunt op donderdag avond trouwens ook uitgaan, dat hoeft ook niets te kosten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

gezellig gaan winkelen en alvast ideeen opdoen wat jullie kunnen kopen voor elkaar met de feestdagen..als je wel geld te besteden hebt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
winkelen met een vrouw en dan geen geld uitgeven ....nou das een wonder haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Foei Mike075, onderschat ons niet. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat je niet hebt...kan je ook niet uitgeven...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahhaa, mike075 heb gelijk :P
Lantervanten misschien? Kost niets..........!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gezellig samen op de bank met wat chips & cola uit de kast jullie favoriete soap/dvd/serie kijken en daarna bij elkaar blijven slapen misschien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil de minner even een reactie plaatsen waarom? Bedankt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk omdat het idee nogal ongezond. En niet echt cultureel ofzo is. Maar ik vind het een goed idee je krijgt dus een plusje :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van mij ook, alleen kan ik je nog geen plusje geven omdat ik nog niet genoeg punten heb.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh oke, bedankt Jasperos voor het advies & plus!
Lekker zwoel op de bank muziek luisteren,samen gezellig het eten klaarmaken voor een van de ouders.Leerzaam
ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet waar je woont, maar als je googelt op "gratis dagjes uit" vind je hele leuke tips om gratis dingen te doen in het hele land. Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
filmpje kijken op de bank, gezellig en kost niks!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-Op het station treinen kijken.
-Een boswandeling of fietstocht maken.
-'s Morgens voor 10 uur gaan ontbijten in de Hema. Kost maar 1 euro per persoon.
-Naar de bibliotheek of de kringloopwinkel en daar koffie drinken. (Is niet duur).
13 jaar geleden
Elkaar helemaal inmaken met Mario Kart.
Feestkapsels op elkaar uitproberen.
Elkaars kledingkast uitproberen.
Kerstkaarten knutselen.
Een cake bakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha
kijk eens in de plaatselijke gratis krant of er niet ergens een galerie wordt geopend een orgelconcert wordt gegeven of een braderie is of iets anders gratis... Op die manier verbreedt je je culturele horizon. Soms worden er echt hele leuke dingen aangeboden voor weinig of geen geld....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wandelen , winkels kijken , eventueel bij een familie lid , vrienden of kennis een bezoekje brengen , en verders lekker samenzijn en genieten van elk moment . Alvast een leuke dag gewenst .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met je mobieltjes of een digitale camera gekke foto's van elkaar maken en samen een hyves of andere site op zetten. Of jullie foto's maf bewerken, heb je in ieder geval lol.