Ben op zoek naar een geschikte versie van Rollercoaster Tycoon voor een oudere XP pc. Iemand een download-tip?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Op onderstaande link een site waarop je hem kan downloaden. Hij is te spelen op verschillende systemen; Win 98,2000,Me,Windows Xp en Windows Vista. Dus ik denk dat hij het op jouw computer het ook wel doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het niet uitmaakt welke versie het is: Ik heb RTC 1 en 2 gedaan, allebei op PC met Windows XP home van 2003. (en ik geloof 1 nog op een oudere ook). Het zou dus geen probleem moeten zijn om 1, 2 of misschién zelfs 3 te draaien. (hangt af van je systeemeigenschappen)