Sinds 2000 is Tom van 't Hek één van de vaste presentatoren van NOS Langs de Lijn en staat hij iedere zondagmiddag figuurlijk langs de lijn bij de duels die op de vaderlandse velden worden gespeeld. Mede door zijn actieve carrière als hockeyinternational en later als succesvol bondscoach van de nationale vrouwenploeg, heeft hij een jarenlange ervaring in en met topsport.
Amadea
13 jaar geleden
Omdat hij toch al voor de NOS werkt en als voormalig tophockeyer, topcoach, en arts, soms wel iets zinnigs te melden heeft over de tactische, en coachingsgedeelten van het voetbal. Ook medische vraagstukken kan hij beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tom van 't Hek is sinds 1993 aan de NOS verbonden. Eerst was hij 'gastheer' van het Radio 1-programma 't Hek van de dam en daarna ook van Radio Tour de France.

Vanaf 2000 is Tom van 't Hek één van de vaste presentatoren van NOS Langs de Lijn en staat hij iedere zondagmiddag figuurlijk langs de lijn bij de duels die op de vaderlandse velden worden gespeeld. Mede door zijn actieve carrière als hockeyinternational en later als succesvol bondscoach van de nationale vrouwenploeg, heeft hij een jarenlange ervaring in en met topsport. Inmiddels bestaan zijn werkzaamheden voornamelijk uit presenteren.

Toegevoegd na 6 minuten:
Als speler, als coach. Landskampioenschappen, wereldkampioenschappen, Olympische Spelen. In beide hoedanigheden werden overal prijzen gehaald. Erover praten omdat hij tijdens zijn sportieve leven – studeerde onderwijl ook nog medicijnen en werd huisarts – ontdekte hoezeer er parallellen te trekken zijn tussen de sportwereld en het bedrijfsleven. Al was het maar omdat je op beide terreinen alleen maar succesvol kunt zijn als je, zoals hij het zegt, door en door ‘serious about success’ bent. ‘Het Hek van de Dam’, ’Radio Tour de France’, de zondagse ‘Langs de Lijn’, op de radio staat hij inmiddels ook meer dan zijn mannetje. Wat hem kenmerkt is zijn passie. Vol overgave op je doel af gaan, voor succes gaan dus. Vroeger zijn teamgenoten, later zijn speelsters, tegenwoordig zijn luisteraars aan de radio en zijn publiek bij alle mogelijke lezingen en trainingen in het bedrijfsleven en bij de overheid, als iemand zijn omgeving tot en met weet te inspireren, successen kan laten boeken, dan is hij het wel. Tom van ’t Hek.