waar kan je een bubbelbad kopen op de sims 3?

mijn sims willen allemaal een bubbelbad en ik heb gezocht maar ik weet niet waar ik die kan kopen. Het lijkt mij dat je die niet met simpoints moet kopen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat zijn sims?
itsme
13 jaar geleden
tja. Ik heb ook het idee dat sims niet iets is dat ik op mijn leeftijd nog zou moeten weten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sims is leuk he!

Antwoorden (5)

Die is er niet.

Toegevoegd na 4 minuten:
Volgens mijn 4e bron zullen die in het uitbreidingspakket "The Sims 3: Destination Adventure" beschikbaar worden.

Toegevoegd na 8 minuten:
Of probeer:
http://www.whirlpool-outlet.nl/meerpersoons-whirlpools.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij is er wel,de laatste sims uitbereiding na middernacht
Willen ze geen douche? Dat ze alleen een duidelijk teken geven. Ik heb het niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst in de supermarkt in de stad een flesjes zeep/schuim/bubbels kopen.
Deze op de rand van het bad neerzetten en daarna wordt de optie 'bubbelbad nemen' mogelijk ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt mij verstandig dat je dit probleem/dilemma met jouw Sims gaat bespreken....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit gaat over de nieuwste sims 3 uitbreiding, Na middernacht.Je moet klikken op het plaatje buitenactiviteiten bij die bal,
er staan er drie in en je kan ze ook gewoon binnen plaatsen

Toegevoegd na 1 uur:
zijn maar twee bubbelbaden maar je kan ook bij kopen op de barbecue klikken dan kom je ook weer bij buitenspullen uit