Ik denk , dat degene die het laatst lacht, alles goed begrepen heeft.Het kan een mop zijn, maar ook zakelijk gezien. En dan lacht hij vaak ook het hardst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Dat kan. Maar het kan ook zijn dat de mensen die als eerste lachten enkel hebben gelachen omdat ze dachten dat dat de bedoeling was en de echte betekenis van de grap niet hebben begrepen. In dat geval kan degene die als laatste lachte dus toch nog degene zijn geweest die het snelste van begrip was...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan ook zijn dat deze persoon de grap of opmerking niet leuk vindt en daardoor niet hoeft te lachen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee hoor gisteren lachte iedereen maar ik lach morgen bij revange. dus wie het laatst lacht lacht het best.
is altijd bij iedereen zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tikkie meer creativiteit zou mijnerzijds gewaardeerd worden bij makkelijk scoren. (+1)
Nee maar waarom moet je altijd lachen om andermans nietszeggende geblaaskalk met de groet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk van wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor... Hij komt het laatst tot de ontdekking dat het lollig is... Waarom maakt niet uit, wellicht was er de aandacht niet, wellicht hoorde hij/zij het niet goed, was er nog een andere gedachte op de achtergrond, wie weet...
Wat ik wel weet, is dat hij het best lacht...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lachen om een goede afloop wordt er mee bedoeld.
Geduld is een schone zaak.

Eh, is dit een serieuze vraag?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lachen heeft ook een sociale functie. Soms is het overduidelijk dat je ergens om mag lachen. In andere situaties kan het genant lijken om te lachen en doe je misschien je best om je gevoelens te onderdrukken. Als je dan merkt dat anderen in deze situatie wel kunnen (en blijkbaar mogen) lachen, wordt er een zekere spanning doorbroken waardoor je je vrij voelt om ook te lachen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan ook gewoon zijn dat diegene het langste lacht, dus als eerste begint en als laatste nog steeds lacht =)