Ja, and en or.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
And/Or Is een samenstelling van het woordje and (en) en het woordje Or (of). Het schuine streepje is een forward slash

Toegevoegd na 1 uur:
Ik denk het niet. Meestal zetten ze dat wel op hun site. Dan staat er een vlaggetje of zo. Je zou ze kunnen mailen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of betekent officieel zowel 'en' als 'een van de twee, drie etc.'
Zo wordt bijv. bij wiskunde vergelijkingen vaak het woordje of gebruikt, x=3 of x=2, beide mogelijkheden zijn dus mogelijk (ook naast elkaar!).

Ik gok dus dat een vergelijkbaar iets geldt in het engels en 'or' alleen dus al volstaat.