Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn contract word beëindigd op 01-08-2011.

Nu is het geval dat ik graag netjes mijn werk wil afmaken en elke dag kom. Maar de sfeer is bijna niet meer te doen en heel erg moeilijk te werken.

veel mensen zeggen dat ik me ziek moet melden maar dat vind ik moeilijk. want ik ben niet ziek en wil naar buiten, maar dit is ook niet uit te houden

Ik kan ook niet zomaar wegblijven, zo ben ik niet en ik heb ook mijn rekeningen te betalen.

Zij hebben mij aangenomen in augustus en zijn er achter gekomen dat ze eigenlijk niet iemand voor de administratie zoeken maat een monteur. Het bedrijf is erg rustig op dit moment en ze nemen veel werk van mij af.
Ik weet er weinig van, dit heb ik met de sollicitatie gezegd en zij beloofde mij cursussen en opleidingen maar helaas niets. Ook hebben zij mij nooit ingewerkt. de mensen die wer werkte waarschuwde me er al voor.

Toegevoegd na 8 minuten:
@ knaag
dat zou kunnen maar ik heb nog geen nieuwe baan en ik moet ook nog rond komen.
Ik denk dat het door knijpen word en volhouden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
591

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je zou natuurlijk altijd je contract in overleg met je leidinggevende kunnen verbreken. Als zij inderdaad te weinig werk hebben en te veel mensen is de kans groot dat hij/zij het er mee eens is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zit in een lastige positie. Je geweten zegt: "niet ziekmelden als je niet ziek bent" en ontslag nemen of contractontbinding is financieel niet haalbaar.
Dan zit er eigenlijk maar 1 ding op. Even doorbijten. Dat even is nog 2.5 maand. Waarschijnlijk heb je nog wat vakantie opgebouwd en is het nog 2 maanden.
Vrolijk kijken, (boek mee??) en innerlijke blik op oneindig. Twee maanden zijn om voordat je het weet!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding